Tassa gärna omkring, men glöm inte lämna spår efter dej!

söndag 20 mars 2011

Hej, och välkomna!

Hej allihop!
Välkommen till min nya blogg.
Denna sida är väl främst en sida för mina pyssel.
En sida där jag lägger upp bilder, länkar och annat smått och gott.
För er, men även för mig.
Jag är nämligen väldigt dålig på hålla koll på var jag har alla mina mönster.

Jag är en nybilven virkgarlning.
Hyffsat nybliven iaf.
Har virkat i ca 6 månader och är frälst!
Jag är ambisiös i planerna för att spara mina saker,
men har insett att jag har länkar ÖVERALLT, så därför
tänkte jag att jag delar med mig av dom här, i takt med att jag
har gjort mina alster.

Mina virkprojekt stannar sällan kvar hemma hos mig, utan ges
bort i form av födelsedagspresenter, julklappar och andra gåvor.

Sist men inte minst så vill jag tacka Mia för lånet av den fina garnbildern till min blogheader!

Glöm inte dela med er av era tankar och idéer!

/Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar