Tassa gärna omkring, men glöm inte lämna spår efter dej!

söndag 20 mars 2011

Pippi Långstrump

Här är mitt senaste projekt, nämligen Pippi Långstrump.
Hon ska få flytta till Alexandras nuvarande förskola
som heter Villa Villerkulla och ligger i stan.
Alexandra ska börja på förskolan här ute på landet.

Virkad i svarta fårets akrylgarn Freja.
Billigt och bra garn att virka i, tycker jag faktiskt.

Beskrivningen hittade jag i Sunnas blogg.

Så, va tycker ni?
Jag har insett att jag måste göra åtminstone en till ;-)
Alexandra älskar den, och jag måste erkänna att det är med lite sorg i hjärtat som hon ska få flytta ifrån oss.
Så, de får väl helt enkelt bli en till så småningom!
Då vet jag dessutom va jag gjorde för fel på denna, så nästa gång blir det "gör om, gör rätt!"

Ska leta på datorn efter fler bilder på mina virkade alster..... men håll till godo!

Over and Out!
/Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar