Tassa gärna omkring, men glöm inte lämna spår efter dej!

söndag 24 april 2011

African flowers

Påbörjat ett evighetsprojekt....mormorsrutor i blom-stil.
Fantastiskt fint till allt möjligt, precis som mormorsrutor i klassisk stil.

En hel filt orkar jag nog inte men de kan nog bli tillräckligt många för att göra ett kuddfodral eller två.

Härliga vårfärger som passar utmärkt mina vår/sommargardiner.

Tänkte sammanfoga rutor med vitt.

Beskrivningen fann jag hos Mia som skriver bloggen Min Inspiration, som finns länkad här brevid. Då jag bloggar från min mobil så kan jag inte länka, eller bädda in länkar i text, så tills jag fått tummen ur o startat datorn får ni hålla tillgodo med informationen om hos vem jag hittat beskrivningen!

Hoppas er påsk varit fin så här långt?
Vi har hunnit fira barnens kusin Alice 4årsdag, haft ett litet firande av Jonas och Miranda som fyllde 5 år igår, och varit på Pippi på is!
Men än är det bara påskdagen!

Ha en fortsatt trevlig helg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar