Tassa gärna omkring, men glöm inte lämna spår efter dej!

lördag 30 april 2011

Tävling hos Hemligheter.

I min hemstad finns en fantastisk butik, som även har webshop.







En färgklick bland allt det vitvita som finns överallt.

Just nu pågår en tävling där man ska lista sina tre favoriter i butiken.
Klicka på bilden nedan och kom direkt till eventet på facebook:























Att för mig välja tre favoriter är hopplöst.
Dom har så fantastiskt mycke fina saker.
Allt från enklaste cupcakesformarna, till melaminbestick,
muggar osv.
Min mor har melaminmuggar därifrån, i "gammeldagsglasmodell" från rice.
Helt fantastiskt bra!
Barnen älskar dom!

Men hur som...
Här är 3 av alla mina favoriter iaf:
1. Porslinet (skulle verkligen behöva nytt!)
2. Vattenkokaren i den vackraste lila till mitt annars grönvita lantkök
3. En av väskorna
...
Men melaminmuggarna är ju helt fantastiska, likaså cupcakesformarna, och alla vackra pilgrim-smyckena!
Eller trasmattorna, oavsätt om de är dom färglada, eller dom med invävt naturfärgat skinn.

SÅ FANTASTISKT snyggt!
Som sagt var, De 3 bästa favoriterna är omöjligt för mig att välja :-D


Glöm inte heller att ta en titt i den härligt inspirerade bloggen:
Tipsy Tessie

Over & Out!
/Angela

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar